Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

piątek, 25 listopada 2016

Co nowego w mojej toaletce? /Tom Ford, Smashbox, Too Faced, Marc Jacobs, YSL /
Cześć :)
Dzisiaj szybciorem przedstawię Wam moje nowości kosmetyczne, jedynie z Sephory.
Kolejnym razem pokażę Wam zbliżenia, swatche itd..;) Dziś typowy HAUL.



Pierwsza paleta SMASHBOX Lighting Theory / zestaw / cienie, bronzery, korektory, rozświetlacze, róże /





Druga rzecz to ZESTAW 3 palet i maskary od Too Faced "Grande Hotel Cafe"
 / zestaw / razem 18 cieni, 2 róże, bronzer, maskara.










Tusz Marc Jacobs Velvet Noir Major Volume Mascara 
Pomadka Yves Saint Laurent Rouge Volupte Shine / kolor 47 /


Kolejny, drugi już kosmetyk od Tomusia Forda, czyli paletka cieni
 (kolejna paletka... wiem, ale to mój konik, maluję się codziennie, a w dni wolne nawet 2-3 razy, bo testuję, sprawdzam nowości, oraz zestawienia kolorystyczne ;) 
Wzięłam ją ponieważ konsultantka powiedziała, że ona jest niesamowicie rozchwytywana, że co jakiś czas się pojawia i jest momentalnie wykupywana. Jest to paleta o numerze 03 NUDE DIP.
Nabyłam ją w Douglasie, w Arkadii z ogromną korzyścią. Miałam 3 kupony po -40zł każdy, które się sumują, oraz trafiłam na jednodniowy rabat -20% na wszystko w Douglasie. Więc zaoszczędziłam całkiem sporo... Cieszę się :)






Na razie to tyle, dajcie znać co z tego macie i jak się Wam sprawdza, ja jeszcze niczego nie używałam. Buziak <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CENEO