Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

środa, 19 grudnia 2018

Szaleństwo -20% w SEPHORA = HAUL oczywiście :)
Zakupy!!!
Kto ich nie lubi robić? ;)
Szczególnie jak da się coś fajnego upolować ze zniżką -20%...np. w Sephorze :)
Oto moje łowy :)



* Anastasia Beverly Hills SULTRY
- piękne kolory
- świetna jakość
- wiele możliwości
* Becca SKIN LOVE, kolor Sand
- po pierwszym razie- bez komentarza... Zobaczcie same jak po 7 godzinach wyglądał..



* Make Up For Ever ULTRA HD, kolor Y225
- jeszcze nie mam opinii
- na pierwszy raz- również rozczarowanie
* Fenty Beauty Gloss Bomb, kolor FU$$Y
- ładny, rozjaśniająco-różowiący usta kolor ;)
- świetnie się go nosi
- dobra trwałość
- piękny zapach owocowo-malinowy
* Yves Sait Laurent, Marcara Vinyl Couture, kolor 7 I'm the storm
- ładny sam w sobie (opakowanie, kolor itd)
- jeszcze nie mam opinii, bo nałożyłam go 2 razy, delikatnie, na inny tusz
* NYX cosmetics, Glitter Primer Brillance - kupiony w Douglas za pełną kwotę
- jeszcze nie używałam
- myślałam, że jest przeźroczysty ;)



Jeśli miałyście okazję coś z tych kosmetyków używać, to napiszcie jak się Wam sprawdziło.
Pochwalcie się co Wy upolowałyście ostatnio w Sephorze :) 
*Buziak <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CENEO