Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

piątek, 21 grudnia 2018

Te cienie mają MOC! Marc Jacobs See-Quins
Cześć Kochani.
Dziś kolej na recenzję cieni Marc Jacobs See-Quins, a dokładniej na nowość tej marki, czyli pigmenty prasowane w słoiczkach.




Cena za jeden cień 99,00zł
Dostępne w SEPHORA
Gramatura 3,4g
Kolory jakie posiadam to Topaz Flash, Coopperazzi


 Aplikacja bajkowa. Cienie są mięciutkie, mają dużo brokatu w sobie, który po roztarciu łączy się z formułą cienia i tworzy jedność na powiece. Nie potrzeba kleju do brokatu, nie potrzeba bazy, ani niczego klejącego. Nakładają się jak marzenie zarówno pędzlami, jak i palcami. Już po pierwszym przejechaniu pędzlem, przyczepiają się do powieki. Spokojnie dają się rozcierać, nie zastygają na skorupę.



Wyglądają pięknie, szalenie się błyszczą, połysk jest jakby 3D, kolory wielowymiarowe, mocno nasycone, elektryzujące, prześliczne!

Utrzymują się świetnie, nic się nie ściera, nie blednie, nie rusza, nie migruje. Może po całym dniu jest troszkę lekkich drobineczek na policzkach, ale serio da się tak żyć ;) Nic nie jest przesadzone.

MAKIJAŻ
  W tym makijażu najpierw na powiekę nałożyłam matowy, brązowy cień z palety Sultry, od ABH.
Na środek powieki nałożyłam cień Marc Jacobs Topaz Flash  i roztarłam go lekko do zewnętrznego i do wewnętrznego kącika
Na dół poszedł Marc Jacobs Coopperazzi







Na żywo efekt jest piorunujący, nietuzinkowy, piękny dają blask, migoczący drobinkami. Bardzo podobają mi się również ich kolory. Można nimi wykonać przepiękne makijaże, mój to taki można powiedzieć zwyklak, na szybko. Jestem również pod wrażeniem koloru Gleam Girl. To jasne złoto nieziemsko migoczące, również kolor wielowymiarowy, do rozświetlania kącika, do nałożenia na środek powieki na matowy cień.. Bajka.



Choć nigdy nie miałam cieni Armaniego w słoiczkach, to mam wrażenie, że są do siebie bardzo podobne. Nie raz dotykałam tamtych i mogę przypuszczać, że Marc Jacobs to taki ich tańszy odpowiednik. Nawet te zakrywki pod wieczkami mają podobne ;)
Macie je? Jak tak, to dajcie znać, czy te Armaniego są warte swojej ceny?
Marca Jacobsa See-Quins bardzo polecam <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CENEO