Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

środa, 27 stycznia 2016

Oto ja..
 Cześć! Mam na imię Dorota.
Jestem prawdziwym świrkiem kosmetycznym.
Kocham kupować, testować kosmetyki, szczególnie nowości.
Uwielbiam rozmawiać o nich, czasem tak się nakręcam, ekscytuję, że  niekiedy robi mi się głupio :)
Jednak jest to zrozumiałe, bo kosmetyki, szczególnie kolorówka, są sporą częścią mojego świata :)
Nigdy mi się nie nudzą,  lubię się uczyć, doskonalić i po prostu z nimi obcować.
Daje mi to dużo, DUŻO radości :)
   Poza tym kocham moją rodzinkę, mam 5-kę dzieci (dwóch synów, dwie kotki i męża ;)
Ten BLOG jest ujściem mojego hobby, mojej wiedzy i radości.
Możecie znaleźć tutaj coś o pielęgnacji i kolorówce.
Raczej nie będzie to kolejny, typowy "lifestylowy" BLOG, jakich wiele..
Jeżeli kochasz kosmetyki tak, jak ja, to powinno Ci się tutaj spodobać ;)))
Zapraszam Cię SERDECZNIE do "subskrypcji", czekam na Twoje wiadomości, sugestie mile widziane. Mam nadzieję, że miło spędzisz tutaj swój czas.
  Całuję gorąco, Sweet Sins

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CENEO