Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

poniedziałek, 16 października 2017

Estee Lauder * Double Wear NUDE * - nowość już u mnie :)
Jednokosmetykowy haul :))
Kilka dni temu odbyła się premiera nowego podkładu od Estee Lauder.
Do rodziny Double Wear dołączył podkład Double Wear NUDE.




Szczegóły produktu ( ze strony producenta )

Podkład w płynie, którego lekka formuła sprawia, że makijaż wygląda, jakby go wcale nie było!
LEKKA FORMUŁA
Lekka, nawilżająca, idealnie wygładzająca formuła czyni skórę nieskazitelną i naturalną zarazem.
Podkład zapewnia skórze niewyczuwalne, satynowe wykończenie.
Dzięki zawartości kwasu hialuronowego podkład Double Wear Nude nawilża i wygładza drobne linie i zmarszczki.
Laminaria Saccharina pomaga skórze ograniczać poziom błyszczenia, a kompleks nawilżający z czerwonych owoców Red Fruit Moisture Complex wygładza jej powierzchnię.
OCHRONA SKÓRY
Szerokie spektrum ochrony SPF 30 i zawartość przeciwutleniaczy zapewniają niewidoczną ochronę przed promieniami UV i zanieczyszczeniem środowiska.
TRWAŁOŚĆ
Unikalna formuła z zawartością nowoczesnych pigmentów zamkniętych w elastycznych polimerach, które dostosowują się do skóry, utrzymuje się na skórze do 24 godzin zapewniając jej komfort, świeżość, gładkość i nieskazitelny wygląd przez cały dzień.
STOSOWANIE
Przed odkręceniem buteleczki mocno nią wstrząśnij. Dla uzyskania najlepszych rezultatów, po otwarciu zasłoń otwór palcem i przechyl buteleczkę. Otrzymana ilość podkładu powinna wystarczyć na uzyskanie efektu lekkiego/średniego krycia. Aby uzyskać mocniejszy efekt powtórz czynność.
  


Jeszcze go nie używałam, jedynie patrzyłam na dłoni co to w ogóle jest ;)
Z tego co widzę będzie to raczej podkład leciutki, rozświetlający, ale z lekką satyną.
Niedługo zrobimy jego pierwsze wrażenie ;) Czekajcie na post :)



Wybrałam kolor 1N2, jest to fajny, neutralny beż z lekkimi różowymi podtonami.
Do mojej skóry idealny co do jasności i odcienia <3



Zamówiłam go ze strony Estee Lauder KLIK
Cena jego to 178zł za 30ml.
Ja użyłam kodu na pierwsze zakupy 15% i zapłaciłam za niego około 151zł.
Dodatkowo mogłam wybrać sobie 2 miniaturowe produkty, zaciekawił mnie krem Resilience Lift Night ( słoiczek 5ml ), oraz Micro Cleansing Balm ( 2,7ml )
Przesyłka szła aż z Niemiec, doszła w 5 dni kurierem UPS, o 9:00 rano :)
( szkoda, że poczta tak wcześnie nie dostarcza paczek ;)
Jestem zadowolona :)
Jedyna wada jaką teraz widzę, to BRAK POMPKI :/

**TUTAJ MACIE RECENZJĘ I DEMONSTRACJĘ TEGO PODKŁADU**


Jak już go próbowałyście, to dacie znać co o nim myślicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CENEO