Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

wtorek, 15 listopada 2016

GIVENCHY *BB cream* - najlepszy krem BB !!
Cześć dziewczyny.
  O kremie BB marki Givenchy dowiedziałam się z YouTube, moja ulubiona YouTuberka go używa i bardzo sobie go ceni. W Sephorze były dostępne dwa kolory, ja wzięłam 2, ponieważ ten kolor wydawał mi się dużo ładniejszy. I to prawda. Jest to kolor piękny, karmelowy, złoty brąz, ani grama różu, pomarańczy. Kolor idealny na lato, lub dla odcienia skóry NC25-NC30 w MAC.
MOJA SKÓRA BEZ PODKŁADU 
(zdjęcia bez obróbki)


  Przede wszystkim ma fenomenalne krycie!!! Przy tym wygląda w miarę naturalnie na twarzy, nie tworzy efektu ciasta/tapety. Jak patrzymy z bliska to nie widzimy podkładu, tylko nawilżoną cerę, zasłonięte niedoskonałości i piękny kolor. Nie wchodzi w pory, niczego nie zaznacza, daje odczucie nawilżenia, komfortu. Formułę ma przemiłą, kremową, nakłada się momentalnie, wygląda świetnie nie ważne czym go nakładamy. Jak dotykami twarzy, czy samego produktu, to nie czujemy niczego pudrowego. Jest to produkt, który przylega do naszej skóry, nie czuć zastygnięcia, ale tak jakby gumowe przyczepienie ;) ( te moje porównania.. ;) Wykończenie rozświetlające, ale gdy go przypudrujemy efekt świecenia znika. Nie tłuści się po kilku godzinach, nie czuć klejenia, lepkości.  Utrzymuje się długo. Jest lepszy i pod względem krycia i utrzymywania się od wielu średnio kryjących podkładów ! Nie wysusza, nie powoduje zapchania cery, nie wiem czy odżywia, ale na pewno jej nie szkodzi. I ochrona SPF 30 pa ++ jest idealną ochroną na lato w mieście, tym bardziej na zimę :)





 
  To jest mój pierwszy produkt od Givenchy, próbowałam kiedyś jeszcze podkład, który również okazał się być dobrym jakościowo kosmetykiem, ale go nie kupiłam.
 No ja jestem nim zachwycona! Serdecznie Wam go polecam!



Jedyna wada, to jego opakowanie, wylewa się przez dziurkę, mimo iż lejący nie jest..
Ale to tyle, samo opakowanie podoba mi się, bo ma ładny kolor, przyjemnie się na niego patrzy ;) Tubka jest plastyczna, oraz w razie czego możemy z łatwością ją przeciąć i wydobyć resztki.

Miałyście z nim kontakt? Znacie ten krem BB? Dajcie swoją opinię :) Buziak <3

INNE TESTY :
1. Clarins True Radiance PODKŁAD
2. Smashbox Studio Skin PODKŁAD
3. Marc Jacobs REMEDY Korektor  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CENEO