Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

piątek, 13 października 2017

BECCA First Light Priming Filter - Najlepsza nawilżająca baza.
  Mam wrażenie, że kosmetyki i ogólnie makijaż w ciągu ostatnich kilku lat przeszedł ogromny progres. Jeszcze kilka lat temu baza pod podkład kojarzyła nam się z silikonową, przeźroczystą substancją, która wymazuje nam całą strukturę skóry, zabiera jej blask, oblepia, zapycha.
Dlatego długo nie używałam tego typu kosmetyków. Nie znosiłam tego płaskiego, sztucznego efektu, jaki wówczas każda baza dawała. Odkąd konsultantka w warszawskiej perfumerii pokazała mi, że baza może nawilżać, może rozświetlać, od tamtej pory obok tuszu i podkładu, jest to kosmetyk po jaki sięgam najchętniej i kupuję najczęściej. Tak wypróbowałam ich wiele, niektóre były lepsze, inne gorsze, ale jedna z nich wsunęła się na pierwszy plan. Wstrzeliła się idealnie w zapotrzebowanie mojej cery.

BECCA First Light Priming Filter, to baza odświeżająco - rozświetlająco- nawilżająca.



Odświeża poprzez wodnistą, chłodną konsystencję, oraz cytrusowy zapach, który budzi z rana.
Rozświetla blaskiem tafli, bez żadnych drobinek.
Lekkie drobinki ma jej siostra Backlight Primer Filter, jest ona mniej nawilżajaca, bardziej satynowa.
Nawilża, jak żadna inna baza. Jest to dla mnie przedłużenie pielęgnacji, daje odczucie zadbanej, miękkiej, gładkiej, młodej skóry. Nie ściąga buzi, nawet po całym dniu, ale też nie sprawia, że makijaż się mocno świeci, przetłuszcza, rozwarstwia, czy też spływa.
Konsystencja lekka, wodnista.


Nie trzeba bać się tego koloru, bo jest on niewidoczny na twarzy.
Poza tym jest wydajna, ma pompkę, która aplikuje jej tyle, ile chcemy.

Mam kilka swoich sprawdzonych sposobów jej aplikacji. 
* jako baza rozświetlająco- nawilżajaca pod podkład
* mieszam ją z podkładami w stosunku 1:1, lub 1:2, szczególnie lubię ją nosić z podkładami satynowymi, które same mogą mi trochę wysuszyć skórę.
* nakładam ją nawet na podkład, jeśli w ciągu dnia chcę dodać skórze trochę życia, blasku.
Wtedy nakładam odrobinę między palce i wklepuję delikatnie w skórę.




Ja ją uwielbiam. To jest najczęściej używana przeze mnie baza.
Kupimy ją oczywiście w Sephorze, oraz na ich stronie internetowej Sephora.pl za 139zł



Pochwalcie się, która z Was również ją posiada :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CENEO