Autor szablonu: Ariana dla WS | Blogger | X | X | X | X

niedziela, 8 października 2017

DUŻE zakupy na Jesień 2017 :) - Sama kolorówka -

Dawno mnie tutaj nie było.. 
Wiem, wiem.. Kajam się przed Wami <3
Na dobry "początek" przychodzę z Haulem, kilka nowości przez ten czas wpadło mi w rączki, więc niektóre z nich Wam pokażę. Te najfajniejsze mym zdaniem :-D


 Na początek Kat Von D 
Marka weszła niedawno do Sephory, jest o niej wszędzie głośno, więc i ja musiałam wypróbować kilka kosmetyków. Zapragnęłam min. podkładu, mimo iż mam suchą cerę, chciałam go posiadać, łączyłabym go z bazą nawilżającą.. ale niestety nie będzie mi dane go mieć.. Przysłali mi potrzaskane opakowanie.. Odesłałam, zażądałam zwrotu kasy i.. odechciało mi się go próbować. 



Puder Lock it, który jest niebiańsko lekki, transparentny i co dla mnie najważniejsze leciutko rozświetlający, wygładzający linie, pory i łagodzący rysy. Do tego opakowanie ma 19g, myślę, że puder będzie wydajny i co mnie uszczęśliwia..jest podobny na buzi do mojego ukochańca, pudru z  NARS Light Reflecting Setting Powder Pressed Crystal, którego właśnie zużyłam (smuteczek)







Paleta Metal Matte, moja ostatnia miłość <3 Skradła moje serduszko zestawieniem kolorów, przekrój jest ogromny, beże, brązy, fiolety, zielenie, błękity i to wszystko w MACIE! Do tego 9 perłowych odcieni :)




Paletka 4 holograficznych rozświetlaczo- cieni, hit internetów :) 
I jak ją ujrzałam, zrozumiałam dlaczego jest tak rozchwytywana..









Ostatni kosmetyk z KVD, który nabyłam to pomadka, ale nie płynna, tylko zwykła, matowa.
O niej będzie już niedługo..



HUDA BEAUTY
To kolejna nowa marka w Sephorze, na razie zauroczyły mnie tylko palety, więc na nie się skusiłam, Rose Gold mam już od jakiegoś czasu.
Ostatnio zakupiłam Desert Dusk, niebanalne zestawienie kolorów. Niespotykane, ciepłe, nasycone. W palecie znajdziemy kilka różnych wykończeń, od matów, przez perłę, metaliki, aż po tzw. topery (cienie nawierzchniowe), które opalizują na różne kolory- coś pięknego!






 BECCA
To marka, z którą moja sucha cera się polubiła. Większość kosmetyków, które z niej posiadam wpisuje się świetnie w mój gust i zapotrzebowanie mojej skóry.
Do nawilżającej bazy First Light Priming Filter  , rozświetlacza w płynie Moondust, podkładu Aqua, dołączył puder Golden Hour, który nadaje blasku, ale subtelnego, nie wysusza, jest lekki, oraz w pięknym brzoskwiniowo-złotym kolorze, który ociepla moją szarą, lekko różowawą cerę.






 

Oraz paleta cieni, dla kontrastu do palet wyżej pokazanych jest neutralna, dzienna i na przekór wszystkiego używam jej najczęściej :) Cienie są lekkie, satynowo-matowe, takie idealne na codzień. 




Jako miłośniczka podkładów i one musiały się w koszyku znaleźć, szczególnie, że wykończyłam Clarinsa True Radiance, o którym w zeszłym roku napisałam post - KLIK -
Na sezon jesienny wybrałam Giorgio Armani Luminous Silk, a także Chanel Les Beiges.




To wszystko na teraz, napiszcie mi jaki podkład na jesień używacie, co nowego się u Was pojawiło w toaletce, oraz który z kosmetyków pokazanych kusi Was najbardziej? ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CENEO